BUSINESS

BRANDED CONTENT
Internet barst van de video’s en het gros is ook nog eens enorm slecht (uitgevoerd). Wij proberen met ons met creatieve ideeën en formats te onderscheiden van de vele andere YouTubers. Waar de meeste content voor pubers maken, proberen wij ons ook te richten op een oudere doelgroep (gemiddeld 18-40). Commercieel gezien een interessante doelgroep. Dat wil niet zeggen dat we de jongeren links laten liggen. Zo zijn we sinds begin 2016 het gezicht van de Nederlandse politie en proberen we jongeren op ludieke wijze te waarschuwen [VIDEO 1]. Wat we heel belangrijk vinden is dat er een boodschap achter zit en dat het geen reclamespot wordt. Het moet een topvideo zijn, in dat geval maakt het niet uit of commercieel is of niet. [VIDEO 2] geeft dit mooi weer. Een campagne voor het Gouden Festivalbandje van Mazda. Hierin gaan wij als gabber naar een klassiek concert en vice versa en laten dus twee totaal verschillende subculturen samenkomen.


PRESENTATOREN
Naast ons eigen mediakanaal, Bucket Boys, kunnen wij ook worden in gehuurd als los presentatie duo. Dit kan een evenement zijn of een (online) tv-programma. Zo presenteerden wij zomer 2016 het programma Festival University [VIDEO 3], dat we in samenwerking met Endemol hebben geproduceerd.


CREATIEVE MARKETING
Een goede video begint bij een goed idee en daarbij hoeven wij niet altijd het gezicht te zijn. Dus ook achter de schermen zijn wij actief en fungeren we regelmatig al denktank bij reclamebureau’s.


LEZINGEN
Wij, geboren Bourgondiërs, avonturiers en entertainers hebben een speciale kijk op het leven en maken daardoor bijzondere dingen mee. Deze avonturen delen we graag zodat we mensen kunnen inspireren. Dit doen we door presentaties en lezingen te geven tijdens trainingen en evenementen van bedrijven.