BUCKET BOYS

Het brutale en eigenwijze presentatie duo Thijs & Joep, alias Bucket Boys, staat bekend om hun creatieve spraakmakende video’s. In een jaar tijd schoppen ze het tot een ware viral-machine die niet zelden meer dan 100.000 views scoort.

De vrienden onderscheiden zich met out of the box idee├źn en hun drang naar het onmogelijke. Zo draaien ze als DJ’s op Tomorrowland, fixten ze een interview met Perez Hilton [VIDEO 1], gaven ze grote malafide bedrijven een koekje van eigen deeg [VIDEO 2] en lieten ze wingsuiters met 300km/h kip bezorgen op de Mont Blanc [VIDEO 3].

In tegenstelling tot de meeste online creators, die voornamelijk content maken voor pubers, richten Thijs en Joep zich op jongeren en jongvolwassenen (18-40). Een doelgroep die online hun weg nog niet helemaal weet te vinden, gewoonweg omdat er te weinig goede content is. Juist dit gat willen zij opvullen. Bijkomende voordeel is dat ze perfect passen bij de “oude” media met een vernieuwende blik als 3fm, Q music, NPO3, Veronica en RTL5.

Dat er animo is voor de content die ze maken hebben de mannen inmiddels wel bewezen. Zo schrijven de grote nieuwssites bijna wekelijks over hun acties, worden ze regelmatig uitgenodigd voor Radio & TV shows en zijn ook Nederlands populairste videoplatfora, Dumpert en VKMag fan.

Het positieve duo, dat overigens alles zelf produceert en uitvoert, dankt het succes aan hun doorzettingsvermogen, enthousiasme en een gezonde portie brutaliteit. NEE bestaat niet en alles is mogelijk zolang je er zelf maar in geloofd. En dat doen ze! Ze keren hun spaarpot om en reizen de wereld rond om deze te veroveren. Een ding is zeker, ook ons land gaat ze omarmen. Maar de vraag is; kan Nederland ze aan?