BUCKET BOYS

Het brutale en eigenwijze presentatie duo Thijs & Joep, alias Bucket Boys, staat bekend om hun creatieve en spraakmakende video’s. In een jaar tijd schoppen ze het tot een ware viral-machine die niet zelden meer dan 100.000 views scoort.

De vrienden onderscheiden zich met out of the box idee├źn en hun drang naar het onmogelijke. Zo draaien ze als DJ’s op Tomorrowland, fixten ze een interview met Perez Hilton [VIDEO 1], gaven ze grote malafide bedrijven een koekje van eigen deeg [VIDEO 2] en lieten ze wingsuiters met 300km/h kip bezorgen op de Mont Blanc [VIDEO 3].

In tegenstelling tot de meeste online creators, die voornamelijk content maken voor pubers, richten Thijs en Joep zich op jongeren en jong volwassenen (18-40). Een doelgroep die online hun weg nog niet helemaal weet te vinden, gewoonweg omdat er te weinig goede content is. Juist dit gat willen zij opvullen. Bijkomend voordeel is dat ze perfect passen bij de “oude” media met een vernieuwende blik als 3fm, Q music, NPO3, Veronica en RTL5.

Dat er animo is voor de content die ze maken hebben de mannen inmiddels wel bewezen. Zo schrijven de grote nieuwssites bijna wekelijks over hun acties, worden ze regelmatig uitgenodigd voor Radio & TV shows (Alle grote radiostations, RTL Live, Jinek) en zijn ook Nederlands populairste videoplatformen, Dumpert en VKMag fan. Tevens presenteren ze het programma How Do They Do It? op Discovery.

Het positieve duo, dat overigens alles zelf produceert en uitvoert, dankt het succes aan hun doorzettingsvermogen, enthousiasme en een gezonde portie brutaliteit. NEE bestaat niet want de jongens denken in mogelijkheden. Niet voor niets luidt hun levensmotto dan ook: In Ieder Glas Past Een Pilske. Ze keren hun spaarpot om en reizen de wereld rond om hem te veroveren. Een ding is zeker, ook ons land gaat ze omarmen. Maar de vraag is; kan Nederland ze aan?